2012. augusztus 3., péntek

Koponya ízé : A második héten

Úgy folytatódott, hogy Szeleburdi Fred nem akart visszatérni, én pedig csak feküdtem mint egy több napos hulla, és továbbra is az eget bámulva a nappalok s az éj váltakozását tanulmányoztam, bizony már kezdtem hozzászokni. Vicces, de az ember, aki ráadásul király akit még egy kóbor kutya sem látogatott meg, hogy a szikkadt húst lenedvesítse, egy idő után már nem gondolkodik a megmenekülésen. Persze nem adtam fel, csak az irónia kezdet törzsvendégként napi szinten zaklatni. Igaz a bámulgatás mellet akadt néhány percem a múlton is elmélkedni, a múltról mikor még délceg királyként ültem a lemeztrónon és Goblin apó halhatatlan meséit hallgattam a kis Sántikáról és a lyukas kabátról. Furcsa mindenképp, hogy az élet egy ilyen szituációba hajszolt miközben még egy macska sem közelített meg. Macska, volt egy álmom régen a macskákról, sőt egy szöges cipőről is nem is egyszer. Hogy ezek mit is jelentenek most nehéz lenne megfogalmazni, az ember csak fekszik, a nyüvek meg csak csócsálják. Olyan ez mint egy valóság-faktor tele kételyekkel és néhány elfuserált kérdéssel. S ha már a kérdéseknél tartunk, ebben a pillanatban el is döntöttem, ha nem támadok fel pár héten belül akkor nem igazán sok marad belőlem a csontjaimon kívül. Akkor meg már kicsi lesz az esélye, hogy visszakerülhetek imádott lemeztrónusomra, na persze az is egy érdekes kérdés, hogy most vajon ki is üldögél királyi trónusomon. Gondolkozhatnék bár az agyam java már félig sem olyan fogékony mint mikor még éltem. De ez nem csoda, hiszen most nem élek, legalábbis a testem nem. Boldogító? Nos semmi sem vidít fel így halott formámba...az az talán még is, ugyanis a magányom megtörve látómezőmbe kerülve feltűnt Szeleburdi Fred, a gond csak annyi kezében egy ásólapátot tartott... A lány hosszú töprengést követőn döntött úgy, hogy csak el kellene hantolni azt a hullát, még akkor is ha oly ocsmányul néz ki mint az ötödik utas a Kanál. Igen, a Kanál az a csúf fenevad aki űrhajókat szokott terrorizálni, a legénységét pedig megerőszakolni. Borzalmas dolgok ezek, ám Fred szíve mélyén jólelkű csaj lévén úgy döntött, csak el kell ásnia azt a bűzös tetemet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése